Oglum 7 ay 12 gunluk gece uyandı yatirdim geri uyandı saat 6 olacak ayaktayız konusuyor oyun istedi .uykum kaçtı neyse de uyumasi lasim.emzirdim de..alti temiz uyusa diye umut ediyorum. Dis sorunu cikacsk ama suan degil uyku dağılması oldu esniyo neden uyuyamiyo anlayamadım anneler ayakta msinz.