Merhaba arkadaşlar 2 ay önce doğum yaptım estetik dikiş atılmış dikiş yerim ilk günden beri kırmızı ve kabuklu hala daha. 10 gün önce adet oldum 4 gün sürdü adetim bitti bugün tekrar kanama görüyorum adet gibi anlamadım yaşayan var mı normal mi yoksa bi sorun mu var yardımcı olursanız sevinirim 🙏🏼😓