Betul34 betül hanım uyandrn bebeğinzi altını açın ıslak mendil sürün emzirmeye çalışn bizmde sarılık vardı doğumn ertesi günü eve çıktık hastenede tutturdlr emzir bende sütüm var sanıorm meğer yokmuş çocuk boş boş emmiş yok mama verme anne sütü sarılığı geçirr benim mıralim bozulmştu baya bebek küçük rmmşyo ememiyo çevre baskısı birde sarılık olduğu için ertesi gün biz eve geldik baya herelde uyanmadı 6 saat olmuştr uyanmıyor baygın gbi yatıyr benm ağrılrm vardı uykuszdm zaten gözümü açAmıorm eşim dokotra götrdü bebeği hitmeden önce mama vermişlr onu içince kendne gelmiş açlıkta sarılığı tetikliyo ben emzirmeye çalışıoddm ama zor uyanıordu bizimki düzenli uykusıda yojtu gerçi ama dç kalmasınpazartdi doğum yaptm cuma fslndı sanrm hasteneye gşttik 18 e yükselmiş sarılk bi gece yattık hastabede fototerapi aldık anca geçti tsmamen düzelmedi ama zamanla geçti önemli olan takip ettirmek