[silindi] Bebeğimin emme düzeni pek oturmamıştı, süt sağıp veriyordum. Artık pek biberondan içmek istemiyor. Buzdolabına koyalı bir kaç saat oldu, çıkarıp buzluğa atsam bir şey olur mu acaba?