Aci uyku düzenini besigine koy uyusun şeklinde veremeyiz maalesef bize alışkınlar onları en geç güne 8de başlatmayla düzene başlayın mesela sonra uykular düzene girecek normal bı çocuk en geç 22.00 gibi gece uykusuna geçmeli ben sallamayi 4 aylıkken bıraktım şuan pis piş ve ninni ile uyuyo tam olarak uyumadan besigine ben de koyamıyorm çünkü uyaniyo ve benim tahammülum kalmıyor o kadar uğraştan sonra uyanmasına açıkçası şuan 6 ay 10 günlüğüz masallah sabah 8de güne başlıyoruz gece 22.00 gece uykusu giriyor ve sabaha kadar uyuyor uyandığı haftada 1 2 kez felandir o da çok ememeden uyuyup kalınca acıktıginda diye düşünüyorum