BirEylulMeselesii Kızlar 7 gün önce doğum yaptım göbek bağı düşmeden banyo yaptırmayalım dedik ama bebeğimin saçındaki kanlar kurudu bazı yerler tabaka şeklinde kurudu Şampuanla geçer mi yoksa başka yumuşatmak için yöntem var mı sizce?
Bulutbey BirEylulMeselesii zeytinyağı ile yumuşatıp elde örülmüş sabunluk ile temizleyebilirsiniz. Tüm vücudu yıkamadan silebilirsiniz. Hem bebekte rahatlat
Mehtee BirEylulMeselesii canim ben dogum yaptım hastanede 2 defa yikadilar sade suyla eve gelir gelmezde bol sampuanla misler gibi yıkadım oğlanı gobek bagini iyice kuruladim temiz tuttum 10.gunde felan düştü bebeyede yazık o kadar yikamamak. Yinede suyla sabunla cikmazsa banyo once zeytin yagiyla biraz masaj yap kafasina yumusasin sonra su sabun yika ohh miss💕