Kizlar aydinlatirmisiniz kafam karisik. Burda bazi aşi durumlarini okudugumda. 1yas asi icin ozel asi yaptirdik 800 900 tl fiyattan bshsediliyor. Kizim 13 aylik 1yas asi icin saglik ocagina gittik aşi oldu iki kol ve bi bacak. Asiyi tamamlamis oluyoruz. Ama ozel bi asidan bahsedilmedi. Yapilan asi ne ve ne icin acaba saglik ocagi niye aciklma uapmadim biturlu cozemedim aciklik verin bana kafam karsik. Tesekkur ederim