Meleksmom ya işte bende bazen boyle dusunuyorum acaba amelıyatı yaparken bazı dr lar karın kasına daha mı cok zarar verıyor da toparlanamıyor kaslar dıye dusunmeye basladım cunku hep sezaryenlerde oluyır bu , normal dogum yapanların hıc ayrılmıyor bu kadar fazla birde benım karnım cok buyuk degıldı mesela, sizin şişlik ne boyutta bole 4-5 aylık gıbı mı yoksa hafıf bı göbekmı