Merhaba anneler,
15 aylık oğlum var. Cildi çok hassas, sürekli kaşınıyor kabarıyor. Çölyak testi yapıldı negatif, uyuz da değil, egzama da denmedi. Bir sürü hekim gezdik, doktorlar sarışın çocuklarda olur hassasiyet dedi ama uykusuz geceler yaşıyor. Sürekli kaşınıyor. Nemlendirici vs sürüyoruz ama fayda etmedi kaşınmaktan yırtıyor. Önereceğiniz ilaç krem vs var mı? Tabii doktora sorup kullanacağım ana başına gelen varsa farklı tedavi mi uygulandı acaba merak ediyorum?
Hanedan sarı kutu
Fito
Bepanthol losyon nemlendirici
Kullandık