Betulst zor bir surec olabilir ama kizinizin hakkina neden giresinizki onu anlamadim. Karninizda bebek varsa o kucaginizda tasidiginiz bebek kadar hakki var. Rabbim isteyene versin o ayri tabiki ama zaten korunsanizda bunun %100 guvenilirligi olmadigini bilmeniz lazim. %100 korunma diye zaten birsey yok. Ama kendinize bu kadar haksizlik etmeyin herseyin bir yolu vardir kucaginizdakine size varsa karninizdakinede yazik
Ben dogumda canimda oluyordum nerdeyse allaha sulkur 5 aylik bebegim var esimle 3 ay birljktw olmadim hamile kalma riskim olabilir die olur korundun sanirsin kaciverir die. Ama simdi hamile oldugumu ogrensem gayette mutlu olurum. Rabbim evlatlarimizin yoklugu ile imtihan etmesin
Ayrica millet ne der kimene kim ne derse desim arpami onlar mi verio. Hakkinizda hayirli ne ise o olsun. Ama karnijizdaki yada kucaginizdaki arasindali hic bir fark yok😚ikiside sizin bebeginiz