CananK siz bilirsiniz 🤷🏼♀️ 2. Yaştan sonra kendi işlerini kendisi halletmeye alıştırma yaşıdır, bu gıdasını, tuvaletini vb tüm şeyleri kendi kendine başarabilmesine destek olmanız gerek.. ben yine söyleyim o da sorduğunuz için, siz istediğinizi yapmakta yine özgürsünüz.