Arkadaşlar merhaba .iki gün önce kızımın bir ay önce çıkan azı dişlerinin kapkara oldugunu farkettim .simsiyah çürük gibi .daha yeni
çıkan dişlerin bu kadar fazla çürümesi mümkün olabilir mi? Olabilirse neden olur bu hızlı çürüme? Bir diğer ihtimal ise bunların leke olması.Doktorumuz haftada iki kez kan damlası kullanmamızı istedi fermix aldım temiz içerik diye.ve dişlerde kararmayı onu iki kez kullandıktan sonra farkettim.kan damlası bu şekilde çürük görüntüsü gibi bir leke yapabilir mi?fikri olan varsa lütfen yazın çürük olmasından çok endişeleniyorum 😔