Ezgili e bebekten geçen yıl almıştım 1,5 tog. Evin içi 21-22-23 derece. Zıbının üstüne giydiriyorum. Üstünü örtmüyorum. Misler gibi uyuyor. Ne terleme ne üşüme. Bu yıl da siparişini verdim. Ertesi günü geldi. Kesinlikle tavsiye ederim. Fakat 2 yaş büyük alın.