Arkadaşlar uyku yerini nasıl ayarlıyorsunuz her uyudugunda yatağına çıkarıyor musunuz yukarı yoksa sadece gece mi? Biz 43 günlüğüz nerdeyse iki haftadır hep aşağıda oturma odasındayiz gece gündüz. Siz nasıl yapıyorsunuz. Gece uykularinda yukarı taşımak istiyorum ama aşağıda işlerim oluyo eşim eve geldiğinde halletmem gerekiyor in çık çok zor nasıl olacak bu is? 🤦🏻♀️