Kızlar bana da yardımcı olursanız çok sevinirim bebeğim 5 ay 23 günlük. 5. Ayımıza girdiğimizden beri yoğurt, peynir, havuç, patates, kabak, kabakla havuç, tarhana çorbasından verdim muz, şeftali verdim bazılarını iki gün üst üste verdim bazılrını 1 gün üç gündür de yumurta veriyorum ama şöyleki veriyorum dediğim bir kaşık iki kaşık anca yiyiyor çıkarıyor ağzından hep yani nerdeyse hepsi tadımlık bunların bide daha tam oturamıyor rahat yediremeiyorum da. Şimdi artık öğünlere geçebilir miyim yani ne yapıp nasıl yapıp vermeliyim kafam çok karışık çorba mı yapsam versem ama dediğim gibi iki üç kaşık anca o yüzden artık hazır mıdır doyumluk yemeye acaba. Bu arada sadece anne sütü ile besleniyor. Benim kendi tercihim 5. Ayında başlamak