Adel_liya20 6 ay 20 günlük kızım yumurta verebilirmiyim tadımlık alerjisi var mi yok mu bekledikten sonra eğer yoksa her sabah kahvaltıda verebilirmiyim erken mi bilmiyorum 🤷🏼♀️ siz kaç ayda bebeklerinize yumurta sarısı verdiniz ❓
tuananilmoms Adel_liya20 verilir canım 7.aya yaklaşmış bizde yeni başladık 7aylık kızım, yarısını veriyoruz doktor 1 hafta deneyin sonrada tamamını verirsiniz dedi sarısının
BoncukAnnesi Adel_liya20 6. Aya girdik ve şuan oğlum 11 ay 9 günlük bu güne kadar her gün 1 tane yedirdim canım. 9. Aya kadar sadece sarısını verdim daha sonra beyazını da vermeye başladım
Sumeyyelan Adel_liya20 ben 5 aylıkken başladım 3 gün verdim bi alerjisi olmayınca da devam ettim hergün veriyorum artık seviyor da güzel yiyor alerjisi yoksa verin
Adel_liya20 BoncukAnnesi 6 aydan itibaren verdiniz mi bazıları tadımlık olsun sonra vermeyin 8 ayda başlayın vermeyi
tuananilmoms Adel_liya20 biz yarısından başladık canım çeyrek yarım bütün şeklinde deneyebilirsin direkt yarım vermek istemezsen
BoncukAnnesi Adel_liya20 evet canım 6. Ayımızda başladım. İlk 3 gün yarısını verdim alerji bir durumu olmadı ve sevdi. Bir sıkıntı olmadığı için her gün yedirmeye başladım işte 11ay9 günlük olduk hala her gün sabah bir tane yediriyorum. Omlet olarak seviyor şuan öyle yapıyorum genelde. 6. Ayımız da labne peynirle fln karıştırıp veriyordum.
Sumeyyelan Adel_liya20 deneyin mutlaka yarın çeyrek öyle artırarak devam edersin inşallah sever yer alerjisi olmaz
Adel_liya20 BoncukAnnesi çok teşekkürler ☺️ valla iyikide bu program var o kadar yararlı ki aklımıza takılan herhangi bişey de cevapları alabiliyoruz 🙋🏼♀️
BoncukAnnesi Adel_liya20 kesinlikle öyle canım ☺️ Ek gıda süreci bence bebeğe de bağlı bir süreç kuzum ya ben de başlarda herşeye dikkat ediyordum ams zamanla oğlum ona özel yaptığm yemekler yerine biz ne yiyorsak onu yemek istiyordu ve şuan herşeyi vermeye başladım ☺️
Blackeagle Adel_liya20 tadım için sarısının 4 de 1ini vermelisiniz sonra yavaş yavaş arttırırsiniz boyutunu
YDE Adel_liya20 7.aydan itibaren 4/1-3/1-2/1 şeklinde 3 gün kuralıyla verdim. 1 hafta kadar yarım verdim 7,5 aylıktı tam yumurta sarısı vermeye başladım. Doktorumuz 9.ayda da beyazını denemeye başla dedi.