Merhaba arkadaşlar. Doğumdan 3,5 ay sonra âdet görmeye başladım. İlk 2 ay çok normaldi sonra 15 günde 1 olmaya başladım. Sonra nerdeyse haftada 1 hafif kan geliyordu. Doktora gittim yumurta sayın çok dedi. Primolut verdi ve âdetim kesildi. 20 gün kullandım sonrası tekrar normal kanama. Şimdi de 35 gün oldu hastalanamadım. Başına gelen var mı🤦🏻♀️