Merhaba herkese. 14aylik kixim var. Mama sandalyesine koysak yere atiyor. Hayir kelimesini ogrettik biliyor yanlis yapinca soyledigimizi. Her seferinde hayir diyoruz. Hatta bikac kez cok cok yavasca eline vurdum. Attigi seyleringosteriyorum bak bunu attin pis oldu burasi neden attin vs diye sakince konusuyorum. Tekrar tekrar yapiyor.
1 eline gercekten asiri hafifce vurdum ama hata mi ediyorum yoksa dogrusu mu bu sizce
2 yapma dedigimiz icin mi sapitiyor boyle donemsel falan mi ne yapmak gerek?
Not oyuncak kalem tabak bardak vs baska hicbisey atmaz hatta top bile atmaz sadece yemekleri atiyor. Neden acaba? Ne yapmak gerek?