BoncukAnnesi aslında ne zaman doğum yaptınız, ilk adetiniz mi ya da kaçıncı adetiniz vs bunları da yazsanız daha rahat bilgilendirilebilirsiniz, tamam kimse doktor değil (belki vardır aramızda onu da bilemem), tahlil yapmadan da zaten bilinemez ama düzenli adet gören ve uzun zamandır adetinizi gören ve doğum yapalı da çok olan biriyseniz ben derim ki sorun hormonal değil, rahim ağzınızda bir sorun olabilir, enfeksiyon kapmış olabilirsiniz, rahim ağzında yara olabilir vs. Amaaaa yeni doğum yaptıysanız ya da daha ilk birkaçıncı adetinizi görüyorsanız uzamış adet dönemi yaşıyor da olabilirsiniz. Tabi ki en doğrusu bir doktora gidip kontrol olmanız. Rahim ağzı kanseri sinsi bir hastalıktır çok geç belirti verir