DeryaD benim doktorum önerdi ilk doğum yaptığım gün başladım 1 çay bardağına 2 ölçü oluyor zaten arkasını okursanız ölçü işi çok karışık günde 3 kere demişti doktorum ben 2 içebildim vakit mi vardı 🤪 elbet Allahtan ama süt sıkıntısı yaşamadık çok şükür belki ilk baştan kullandığım içindir o yüzden tavsiye ediyorum ve bende kilo yapmadı içinde kilo yapacak bir tek şeker var zaten onuda başka şeylerden kesilirse belki ama kiloda bence hep metabolizma işi 😊 bende bir kaç hafta sonra içmeyi bıraktım mastit olacak gibi olmuştum çünkü