kızlar bebegimin üstünü ne ile örtecegim en büyük sorunum şu günlerde pikeyi 2ye katlayıp örtmüstğm ilk uyudugunda iyiydi ama azevvel serin oldu diye koltuk altından ölçüm yaptm 35 olms kadife el örme battaniye örttüm mevsimlik gibi smdi bidha ölcyüm 35.4 sizce üşüyormu yoksa iyimi yüzünü flan kontrol ettim burnu flan sıcak iyi yani azıcık kulakları serindi ama fazla örtmekten de korkuyorum bebeğim erkek buarada erkek cocugu sıcağı sevmez diyolar😭 ince yorganı var sanırım onu ayarlayıp geceleri örtmem gerekiyor ama fazla gelirse diye, sizler nasıl ayarlıosunuz ne yapıosunz ?