Merhaba anneler,
bebeğim 4aylık doktorumuz oturtabilirsiniz bir sakıncası yok dedi fakat 6aydan önce oturtmanın zararlı olduğunu biliyorum. Sizin doktorlarınız ne diyor bu konu hakkında ve siz neler yapıyorsunuz? Yardımcı olabilirseniz çok sevinirim, sevgiler💐