Hanımlar 1 haftalığız sezeryan doğum oldu sütüm 3. Geldi ve göğüslerim sertti ilk zamanlar Hatta çok sertti ve akıyordu doktorum sağmamı söyledi sağdımda bebeğimide sürekli emzirdim şimdi ise göğüslerim lastik gibi bebeğim emiyor ama sanki az gibi bestlak aldım başladım bu gün 4 5 tane hurma yedim 3 bardak rezene içtim pekmezi sulandırdım içtim yapmam gereken bir çok şeyi yaptım üzümü hiç sevmem üzüm bile yedim Ne yapabilirim ilk haline dönmezmi :((