HYagmur Prnssm-23 bak öyle sansınız varsa daha iyi olur tabi zaten yeni yürümeye başladıysa hemen ayakkabı almanıza gerek yok tam anlamıyla yürümeye alışana kadar ben almadım erken yürüdü ama hem pandemi hem iyice alışması için bekledim uzun bir süre😊
Furug Prnssm-23 bira degisiyor 22numara oluyor diye igor bot aldim ama biraz buyuk geldi🤷♀️ cok cabuk buyuyor ayaklar :) 21 22