Merhabalar,ben oğlumu yakın zamanda sünnet ettirdim,İki buçuk aylıkken.Bence etken yaptırmak daha iyi,en azından bebek çok hareket halinde olmadığı için daha rahat atlatılıyor süreç.Sünnet lokal anestezi ile yapıldı ve eriyen dikiş kullanıldı.Hastahanedeyken fitil verildi, o yüzden ağrısı yoktu.Eve geldiğimizde fitil kullandık yine.İlk gün işediğinde şiddetli şekilde ağlıyordu.Ancak emzirdiğimde sakinleşiyordu.sonraki gün ağlaması geçti.Altını açık bırakırsanız iyileşme daha hızlı oluyor.Tabi işeme ihtimali olan yerler için önlem almak gerek🙈Ben alez sermiştim bebeğimi koyduğum yere.Bez konusunda;kullandığı bez numarasından bir beden büyük bez taktım o süreçte,çok işe yaradı.