Nergis199 Gizemiray02 hiç ikinci çizgi silik bile gözükmüyor bence yok .ama benden başka herkes var yazmış şaşırdım valla .kesin ogrendinizde yazarmısınız buraya merak ettim 😊var mı bebis yok mu
sebnemrah Gizemiray02 hmm kimyasal olabilir o zaman bir kanda baktır regli 10gun geciktiyse çok silik daha kırmızı olması lazim
Senemmm11 Gizemiray02 bence gebelik yok. 10 gün geçtiyse bence daha net çıkardı çizgi. Benim 4-5 gün geçmişti bundan daha net çıkmıştı