bus00 Kızlar yeni doğan bebeklerde gece uyandırması ne zaman bitiyor veya arası açılıyor 15 günlük bebeğim var 2 saatte bir kaldırıyorum hala
AybarsMomy bus00 oğlum 3 aylık olmak üzere 2.5 aylıktı tam kalkmıyordu gece doktora sordum artık uyandırma acıkınca uyansın uyku düzeni oturur dedi. Gerçi doktora sorduğumun ertesi günü uyandı sürekli o ayrı mevzu 🤭
havos bus00 daha çok erken annesi şu an uyku çok değerli bebişler için en azından kırkı çıkana kadar sabredersen daha sonra zaten acıktıkça uykuda da olsa kendi mızmızlanacak
Eslinabusra bus00 bitmiyor canım 15 aylık hala kalkıyor meme diye 😳 sadece kendi kalk.aya başlıyor zamanida o seçiyor
Yeni_anne27 bus00 40 cikana kadar cnm. 40 ciktiktan sonra zaten kendisi 2 saatte bir yada saatte 1 kalkiyor. Suan 4 aylik olmak uzereyiz 4 5 saatte bir kalkiyor
Seherliva29 bus00 50 günlük iken bırakmıştım gece 10 11 gibi uyuturum kendisi ne zaman kalkarsa emzirirrim bu onun harıcınde kaldırmam ASla ama 10 dan önce yatmış ise gece 1 kere emzırırıö suan 86 günlük 🦋
Ubyza Sarılığı geçene kadar bende 2 saatte bi kalkıyordum sarılığı geçince kendisinin uyanmasını bekledim 52 günlüğüz şimdi ne zaman acıksa uyanıyor zaten.
Mehtee bus00 valla kuzum benim bebe doğdu doğalı gece hic uyandirmazdim gerci gunduzde uyandirmaya calisirken uyanmazdı 🥴 ne zaman uyansa o zaman emziriyordum şükür sarılığımız da olmadı.. Simdi 45 günlüğüz geceleri ⅔ saat yatar kalkar emziririm sonrasi en fazla 2 saati doldurur gunduz uykumuz şükür yok 🥴
SertapHilal 1,5 aylık bebeğim, uyandırmıyorum ama 2-3 saatte bi uyanıyo maalesef 🤷🏻♀️ Yani bebek belirler
Yigitahmedim bus00 doktor 30 güne kadar demişti ama ben 40 kadar uyandırdım hep sarılık olmasın diye 😊
Arasannesi bus00 sımdı 1 aydan sonra kaldırılmaz dıcem gene linçleyecek bırılerı cıkacak.kac tane doktora gıttıysem ki bebegım sarılıktı.1 ayımızı doldurduktan sonra zorla kaldırma işini bırakmamı soyledı gıttıgım doktorlarda gayet ıyı doktorlar hanı.bır noktadan sonra artık beslenmenın yanında uyku on plana cıkıyor yanı gece uyku kalıtesı düşmemesi açısından zırt pırt emzırıp daha acıkmadan bır daha emıp gaz olmaması da adına zorla kaldırmamamı kendısı acıkınca uyanacagını soyledıler ve o sekılde yaptım.eger anormal bır durum yoksa doktorunuza da danısın ona gore bırakın.uzayan sarılık düşük kilo alımı vs varsa zaten bırakmazsınız devam edersınız