Arkadaşlar kızım 4 ay 20 günlük..Doğumdan sonra hiç sütüm taşacak kadar çok olmadı.başından beri süt arttırıcı damla rezene komposto herşeyi denedim ve hergün devam ettim..son 10 gündür de bitme aşamasında.artık günlük 2 ölçek zar zor çıkıyor.çok üzülüyorum bu duruma.bitmememesi için ne yapabilirim sizce?