Arassa benim kızımda 4 ay 20 gunluk sadece mama ile besleniyor 6 Aydan önce ek gida vermeyin bence tabiki siz daha iyi bilirsiniz ama doktorunuzla konusun. Bagirsak florasi daha gelismedi henuz bağırsak ve mide sorunu yaratabilir ayrıca 1 yaşından önce inek sütü de onerilmiyo mama icmiyosa az miktarda başka mama alip deneyin bizde oyle oyle bulduk . 6 Aydan öncede doktorumuz verme bisey dedi 6. Ayını doldursun tadimlik baslicam