Elif2904 ben rastgele bebedor almıştım 1 aydır kullanıyroum memnunum ama wee baby aventin kaşık yorumları da güzel, şu muşamba gibi önlük iyi oluyo mama dökülse de umursamıyosun, bebeğe ait bi tabak (her şey olur ister evdeki bi tabak istersen x marka) mutlaka olsun bebek onu gördükçe mama vakti heycanlanıyo, bizim olmazsa olmazımz pek yokmş ya sana böyle yazınca fark ettm 😂😂