Sutum az oldugu icin ek gidaya ve mama takviyesine basladik bir suredir. Sma mama kullaniyorum. Gece 2 veya 3 defa uyaniyor aciktigi icin. Mama veriyorum geri uyuyor. Daha az uyanmasi icin ve onu daha tok tutacak bir oneriniz var mi acaba ???yatmadan once kasik mamasi Kullanan var mi aranizda