Tosbiginannesiii sizce iki meme arasinda vitamin besin yönünden fark var mı tek memenin dezavantaji nelerdir???
Deletedmom896 Tosbiginannesiii Hayır canım fark yok benim kızım sadece sağdan emiyor çünnkü sol çok az 6 aydır bu böyle
BetulllMihra Tosbiginannesiii benimde sadece sol mememi emiyor biri büyük biri küçük oldu sağ memede de süt var ama içmiyor bende onu sağarak boşaltıyorum mecbur 🤷♀️
AnneAnne1 Tosbiginannesiii sağ memeyi aldı sadece . Solun ucu yok diye almadı kesildi zaten şimdi. 10 aylık şuan hala aynı
AnneAnne1 Tosbiginannesiii yeter Allahın izniyle emdigi sürece süt olur zaten sıkma canını. Bende öyle düşünüyordum ama 10 aylık olduk bile
Ozge_tml Tosbiginannesiii benim kızımda sol mememi emiyo 2 aylıktan beri sağ memem iyice küçüldü ama hem ucu yoktu hemde acıydı ordaki süt ama sıkıntı olmadı 16 aydır tek meme emiyo canım
AlimbalAlim Tosbiginannesiii benimki yedi aylık ve hep tek memede emdi. Bunla ilgili de pek bilgi bulamadım. Ama bence bı sıkıntı olmaz Aynıdır