Mina0607 EslinaMoms bünyeden bünyeye değişiyo sanırım. Biri vardı 11 ay olmuş daha olmamış. Benim 2,5 ay oldu olmadım. Herkeste farklı oluyor sanırım🤦🏽♀️
Prenses-annesi EslinaMoms doğum yaptıktan tam 3 ay sonra oldum kızım 3 aylıktı ben regl olduğumda ama herkes aynı değil kız kardeşimde aynı zamanda doğum yaptı sezaryen yaptı oda ve kırkı çıkmadan olmuştu
Melekannesi01 EslinaMoms kırkım çıktıktan 1 hafta sonra oldum ve 10 gün sürdü nerdeyse canım tabi kişiden kişiye göre değişiyo
EslinaMoms Borankus Allahım en korktuğum benim hamile kalmadan önce çok ağrılı geçerdi her defasında hastanede serum yerken bulurdum kendimi
Kereminannesiii EslinaMoms 5,5 ay sonra oldum ağrı sancı olmadı sadece biraz daha uzadı normalde 6 gün oluyorsam şimdi 7-8 gün oluyor
DuruNunnAnnesii EslinaMoms doğumdan 3 ay sonra oldum canım, ağrıdan sancıdan ölecektim ilk gün yataktan tek başıma kalkamadım belimi doğrultamadım
YamanKerim 39 günlükken 40 çıkmadan oluverdik😄 ikinci ayda baya gec oldu ama düzene gircek herhalde 🤷♀️
Bade01 YamanKerim benim de kirim cıktı adet oldum üstünden 2,5 ay geçti 2. Adet olmadı sizin ikinci ne zaman oldu
ALPASLANINannesi 40 im cikti 6 gun sonra agrili olmadi benim duzenli oluyor ondan sonra da nadiren degisiyor
Tugbadrsn EslinaMoms Şiödi şöyle söylim lohusa kanım 20 gün geldi sınra kesildi tekrar geldi bi 10 gün daha onda sonra aradan bi 10 gün geçti bu sefer normal adetim oldu ben emziriyordum o zamanlar
Serap02 EslinaMoms 2 ay sonra normalde çok şiddetli ağrı yaşarım ilkinde az yaşadım bakalım 2. Si nsl olacak