Merhaba, bebeğim 3 aylık rota aşısını yaptırdık bugün saat 17:00 den sonra hiç uyumadı. aşırı huzursuz kendini kasıyor. Akşam 9 da uyku saati zor uyuttum şimdi sürekli ağlayarak uyanıyor uyutuyorum tekrar sancısı var gibi ağlayarak uyanıyor. Bunu yaşayan var mı? 2. Ay Karma aşı da hiç problem çekmemiştik bu aşı zorladı bizi bu gece uzun olacak belli.