Kızlar eşime işyeri test yapmış dün kan almışlar. Bu testte 3 çizgi varmış sanırım. Tek çıkarsa negatif. Çift çıkarsa hastalığı geçirmiş. 3 çizgi çıkarsa pozitifmiş. Var mı testlerle ilgili bilgisi olan sağlıkçı arkadaş. Sormak istediğim bikaç soru var