aLmisMomSs Bugün lcwdan uyku tulumu aldım 2.8 tog değeri yazıyor acaba içine nasıl giydirmek gerekiyor bilen var mı?
Emircik aLmisMomSs bende burda durim benimde almam lazım ama anlamıyorum bide ne zaman giydirmem lazım onuda yazarmışsınız suan pijama takımı ile yatırıyorum ince uzun çorapsız
aLmisMomSs archmom defnesmomm evet yazıyordu etikete göre hiçbir şey giydirmek gerekmiyor 😬🤭 nasıl içim rahat etsin
archmom aLmisMomSs ben kisa kollu zibin giydiriyordum oda sicakligi 25 dereceydi hatta terliyordu bile 1.7 togdu diye hatirliyorum.Usumez merak etmeyin
masalcianne Ay bide tog değerimi çıktı 😁 her yıl bir moda çıkıyor bize 🙈 hiç dikkat etmem normal uyku tulumu aldım hep carter den
aLmisMomSs Deletedmom356 https://www.lcwaikiki.com/tr-TR/TR/urun/LC-WAIKIKI/kiz-bebek/Uyku-Tulumu/4235764/1029813 Bu canım bakabilirsin
Eternity aLmisMomSs 2.8 tog en sicak tutanin bi alti, eviniz 18 derece ustuyse altina bir sey giydirmenize gerek kalmiyor, 18 derece altiysa kollu body yeterli
aLmisMomSs Deletedmom356 biz 3 ay 15 günlüğüz ama ben 9-12 aldım zaten normal eşyalarına 6-9 dedim kışı geçirsin hem hemde kolu içeride falan kalsın sıcak tutsun
Eternity aLmisMomSs Eviniz 18 derecenin ustundeyse altina giydirmeyin bir sey terler, 2.8 tog cok cok sicak tutuyor cunku
Eternity aLmisMomSs Hayir, cok kalin zaten gormuyo musunuz, icine bezi kalsin yeterli, evinizin 18 derceeden soguk oldugunu da dusunmuyorum
aLmisMomSs Eternity derece 24 gösteriyor ay nasıl yapayım öyle içim rahat etmez 😬 peki bunu nasıl yıkamam gerek makine de bozuluyor mu dokusu
Gin aLmisMomSs ev sıcak oluyorsa fazla gelebilir bu tog değeri, ben sadece Zıbın giydiriyordum geçen sene daha düşük değerli bir tulumda. 20 derece civarında oluyordu evin ısısı geceleri.
aLmisMomSs Gin archmom Eternity pekala çok teşekkür ediyorum Erzurum’a yaşayınca kış sert geçiyor ama evler sıcak oluyor genelde evin içi 23-24 derece öyleyse sadece bez ve tulum 🙃 peki nasıl yıkayayım bu tulumu makine de bozulur mu