Sedefinpamugu Oğlum 5 aylik inşallah sunnet ettirecez bu klamp yöntemiyle sunnet nasıl oluyor bilen var mı zararı yada yararı neler yaptiranlar nasıl gecti??
ikos58 Sedefinpamugu doktorumuz onu onermedı normal dıkıslı sunnet yaptırdık cok kolay oldu 2 haftaya da tamamen dıkısler dustu. En saglıklısı bu demıstı.
Aslyyyy Sedefinpamugu biz dikişli yaptırdık. Cünlü klamp yanlış yapısrsa duzeltölmesi sıkıntılı diye duydum.
Sedacinakkaya Sedefinpamugu 4 aylıkken yaptırdım çok da memnunum ilk iki cisinde çok ağladı o kadar 1 haftaya geçti gitti İyi bir yerde yaptırın biz bu yöntemi bulan patentini alan doktora yaptırmıştık
Sedefinpamugu Valla ben bu yöntemi ilk defa duydum gördüm çok iyi çok iyi diyorlar ama benim kafa allak bullak oldu yok kan akmıyormuş estetikmiş falan
GmzSnn Sedefinpamugu ewet kan yok dikiş yok pansuman yok bir haftaya yakLaşırken kLips çıkarıLıyo we iyiLeşmeye bırakıLıyo krem faLan hiçbişi yok !! İki oğLmda kLips ile oLdu doktorLar klipsi daha çok öneriyolar diye duydm
Sedefinpamugu Aslyyyy evet canım ya ikisininde riskleri var dikişlide kanama riski bunda cikaramama riski iste
Sedefinpamugu Sedacinakkaya bizde 5 ayligiz iste ısrarla bu yöntemi şey yapıyorlar araştırdığımda çok kötü şeyler duymadım ama anne yüreği iste😔
Dual Sedacinakkaya Ve sonra bir çağ geldi. Modern çağ dediler. Ne bağ bıraktılar, ne bahçe…. Kocaman kocaman evler yaptılar, ama zalimdiler. Zira çiçeksiz büyüttüler çocukları ve aslı olmayan masallar anlattılar.
ikos58 GmzSnn yaptırınca anlayacaksınız zaten sunnetten sonra pıpı ıcerı kacıyor onu duzeltmek lazım yapısma vs yapabılıyor kı bız yasadık bunlar klamp da daha rısklı dedı ve dıkıslı yaptı
GmzSnn ikos58 iki oğLumda kLipsLe oLdu o yüzden sordum bizede eski usüLü ilerisi için uygun görmediğini yamuk olabiLeceğini dikişin iyiLeşmesi klpsten uzun süreceğini iLthp kapma riski dikişte daha çok olduğunu faLan fiLan