Hamilelik boyunca 17 kilo almıştım sezeryan oldum hastaneden cıkınca 5 kilo gitmişti doktorum kabızlık sorunum olduğu için ekmeği katı gıdaları yasaklamıştı ama süre vermemişti bende tabi bebeğin bakımıydı iyileşme süreciydi bi süre böyle devam ettim resmen sıvı beslendim çorba içtim sürekli sonra doktora yazdım 20 günlükken daha devam mı diye demez mi sadece 1 hafta dikkat etmeliydin ben seni unuttum diye🙈 ama öyle işime yaradı ki 1 ayda bütün aldığım kiloları verdim ufak bir göbek kaldı o da regl döneminde biraz kendini belli ediyor o kadar :)