Nursan inanın sünnet olacağı gün belli olduğundan beri uyku uyuyamadım araştır soruştur falan derken bissürü olumsuzluk kabuslar hiç rahat değildim sonra düşündüm oğlumun sağlığı için herşey sonra da baktım hiç korktuğum gibi değil çocuğumda acı çekiyor ama en az hasarla atlatsın diye uğraşıyorum anne olarak çok farklı bir tecrübeydi bana ilk 3 gün su yok değmiycek dedi ama 2.gün akşamı ben soktum suya ve inanın daha çabuk iyileşti döküldü dikişleri 🥰🥰 inşallah sizin bebişte çarçabucak atlatır geçmiş olsun darısı askerliğe damatlığa olsun inşallah yavrularımızın 🌺