Arkadaşlar aldım robotu kurdum harita çıkardım 1 hafta gayet güzel süpürdüm kurulumda hemen bağlandı amma velakin Bi ara süpürge yaparken
bağlantı kesildi bende tekrar kurayım dedim 3 gündür uğraşıyorum WiFi de cihaz asla görünmüyor ve çevrimdışı sürekli telefondan bağlanmadan odaya koyup tuşuna basarak manuel kullanıyorum ama pil ayarı süpürme şekli VS. Ayarlama yapamıyorum paspas mı sadece süpürgemi bunları telden yapmam lazım nasıl çözeceğim bilen varsa lütfen yardım 😔😔😔