Sedaergn ne yapmadım ki ya hastanede yattı yoğum bakımda Işın altında çocuk yarı sarı yarı beyaz dı çıktığında aşırı sarılıktı benim ki hastaneden çıkardım habire yedirdim valla boş Bırakmadım sarı şeylere fazla ınancım yoktu ama yapıyordum altın taktım sarı kıyafetler giydirdim uyutma yavrunu çok zor ben uyandıramıyordum kızı soyunduruyordumoyle anca uyanıyordu oda hemen uyuyordu çok bela bir şey