Prensannesi22 https://imgyukle.com/i/5VkuqA https://imgyukle.com/i/5VkIII https://imgyukle.com/i/5Vkx71. 1 ay kullandım ogluma dayısı besık aldıgı ıcın hedıye fazlalık durumundan dolayı satıyorum
Merveunal Prensannesi22 2.el sonuçta fiyat sizce de fazla degil mi? Almayı düşünmüyorum ama düşünsem üzerine 100-200 daha koyar sıfırını alırım
bianneeee Prensannesi22 ya yanlış anlamayın ama bende park beşik arayışında yım sıfırı 580-590 civarıydı bunun bir ay kullandım diyorsunuz 🤔
balannesi_ Prensannesi22 çok diyorsunuz yalnız bi yerinde bişey olmasada kullanıldı 2. El ve bu dediğiniz fiyata bu özelliklerde park beşik ler var hemde sıfır
balannesi_ Prensannesi22 yok ben düşündüğüm için demedim var bende park beşik sadece bu fiyata satmanız biraz zor olur sizin için dedim pek alan çıkmaz yani 2. El bu fiyata