AyPars Merhaba anneler doğum sonu saçlarım çok döküldüğü için kendim bayağı kısaltıp kesmiştim daha hızlı uzaması için markası ANY KLAEN yılan yağı keşfettim kullanan veya bilen var mı acaba aramızda?