Ozlemhtc Minnakyavrum ben bi süre emziriyorum emme si yavaşlayınca cekiyorum çektiğim de mizirdanip aglamiyosa doyduğunu anlıyorum. Doyamadığı zaman kıyameti kopariyo 😅
Sltn Minnakyavrum anne sütü alan bebeklerde ilk 1 ay doyma Kriteri 1 tl büyüklüğünde 3 kez kaka yapmasi.eğer günlük kakalari iyiyse doydugu anlamina gelir.daha sonraki aylar doyma kriteri cisli bezlerdir.
Minnakyavrum Ozlemhtc sürekli emmek istiyor çok şükür bu iyi bi durum ama bende de enerji kalmıyor göğüslerim ignelesmeye basladi
Ozlemhtc Minnakyavrum evet iyi bi durum ama aşırı emmek de rahatsız edebilir onlar bazen doyduğunu anlamıyor lar malesefki