Doğdu doğalı ağlak bir bebek. Kolik dediler her gece aynibsaate sabahlara kadar çatlayana kadar agkar dururudu. Oncednde acmsdm post 3 bucuk aylikdik sanirim o zamn. Kolikligi 3 aydan sonra gecdi 2 hafta cok guzeldk gecdi bitti buyudu falan sanyoken 3 gün sonra 5 aylik olucaz tam 1 buçuk aydır nefes alamiyrm. Zaten virüs seysinden bi yer bi insan gordgm yok bi annmler onlarda az önce bizden kaçarak gitti resmen kızım heleki yabancı olunca bildgnz parçalıyor kendni. Gekdklrnden beri ağlıyor yemin ederim. Her gün böyle. Bi dış dediler bi kolik dediler bı atak dediler nedir bu bilmyrm ama hayat enerjim bitti artık isyan etmiyorum çok şükür varlığına o ayrı birşey ama heleki ilk çocuğun böyle olması hersyden soğudum artık komşuların saçma sözleri virüs illeti 7 24 kızımın ağlama sesleri kendim basda olmak üzere hiç birşeyle ilgilenememem bogukyrm artık ya. Hep mi böyle olucak nasıl yapayım nereye gideyim bilmyrm 😞