Sahra0705 sabah 10 11 gibi kahvaltımı yapıyorum akşam da altıda yemeğimi yiyorum 6dan sabaha kadar da su kahve ve maden suyu dışında bir şey tüketmiyorum. 2,5 litre su içiyorum bi de ekmeği azalttım tatlı tüketmemeye çalışıyorum. Ara öğün yapmadan sadece kahvaltı ve akşam yemeği yemek daha iyi zayıflatıyormuş ama benim bebeğim küçük olduğu için kendimi çok kısmıyorum canım