1,5 ayda 13,5 kilo verdim diyet yaptım yani diyet derken insanlar aç kaldığımı zannediyor ama ben ona sağlıklı beslenme diyorum bebeğim ve ev işlerinden spor yapmaya vaktim olmadı ona rağmen verdim ve hiç aç kalmadım bi diyetisyenin online vatsap grubuna katıldım