Merhaba anneler kızım 11 aylık burnu akıyor hırıl hırıl ses geliyor emziğini 2 çekip nefes almak için çıkartıyor yine emiyor sonra uykuya dalana kadar yine aynı işlem yemek yerken öyle dr gittik üst solunum enfeksiyon dedi antbyotik verdi burun spreyi bi de serumla çek dedi yani hepsini yapıyorum ama hala aynı . Mesela şimdi uyutmadan önce çektim eminim kalmadı Çünkğ gelmedi neyse yatırdım emziği taktı yine hırıl hırıl yine nefeste güçlük yani odaya soğan dediler onu bile koydum yok çıldrcam ne olur yardım edin uyku düzeni bozuldu bu sebepten bide ilk dişini daha 3 gün önce çıkardı uyku tamamen aptal oldu 😪😪😪