Ballikaymakli benimki de yeni geldi asker surıye görevindeydi oradayken ben gelip oğluma bakarım diyordu şimdi numaradan uyuma rolüne yatıyor resmen ölü taklidi yapıyor, ve pazartesi görevler başlıyor yarabbim ne yapacam ben, dün gece sabah dörtte uyandı diye babasıni da uyandırdim o salladı bu sefer de içim el vermedi beraber sallayalim dedim adam resmen böb bön bana bakıyor çok iyisin diyor yok senin gibi eş diyor😇ne yapım yani ben sallarken o uyısa sinirleniyorum o tek sallasa vicdan azabı çekiyorum, ben çok iyi bi eşim değil mi😇