Uykusuzzzannee canım yeni 3.ayımıza girdik biz de en çok emzirirken benimle göz teması kurmak hoşuna gidiyor bebeğimin emzirmediğim zamanlarda egzersiz yaptırıyorum masaj yapıyorum şarkılar söylüyorum hatta önünde dans bile ediyorum çok hoşuna gidiyor şimdi tam keşfetme zamanı olduğu için kucağımda oda oda gezdirip o odada ya da alanda bulunan eşyaları sayıyorum bulunduğumuz odayı neden kullandığımızı anlatıyorum mutfaktaki eşyaları sayıyorum çamaşır katladığımda tenine kumaşları değdiriyorum dokunma duyusu gelişsin diye sen de yavaş yavaş bu aktivitelere başlayabilirsin İnternetten bak mesela 2 aylık bebekle yapılabilecek egzersiz ve aktiviteler diye ben ayına göre gidiyorum iki aylıkken hep dışarı çıkardım alışması için mesela kanguruya koyup günde 20 25 dakika yürürdüm o da etrafı seyrederdi hem yorulurdu ve daha derin uyurdu uykusu da daha çabuk düzene girdi mesela